Thursday, August 30, 2012

~✿Bermulanya TRIAL SPM esok [!]


Buku teks Tasawwur Islam Tingkatan 5 

ya, 'A' yang berkat :)

Assalammu'alaikum, sebenarnya, sekarang mesti muroja'ah a.k.a. ulangkaji subjek kat atas the first subject esok,Trial SPM [!]
Saya agak, sekarang,sahabaat2 saya mesti tengah dan sedang mengulangkaji dengan begitu tekunnya.
awak yang sekelas ngan kita, angguk tau  :)
ntah, rasa nak ulangkaji je kat sini, caranya,saya taip apa yang ingin di muroja'ahkan.^^
let's go guys..[!]
[tak semua pun,tak sempat^^ selebihnya face2 face ngan buku.

Oh ye,tadi ade sempat jumpe kakak senior,rindu....
mm,kak balqis,kita ukhuwah fillah yek,^^
Mm,,ade nasihat berharge sangat,
nak ‘dengar’?[bacelah dengan suaramu^^]
k.balqis:Sanisah,mase SPM, result  9 A straight,lagi okeh dari 11 A 1 C[contoh je],maksudnya ok sebab,yang gred C tu, dia pengaruh gred subjek2 yang lain.
Sebab tu,kalau akak lebih suka amik subjek sikit dan usaha skor semua.

Saya:[ooh] ya Allah,permudahkanlah.

k.Balqis:akk pegang kata2 Ustaz Hamidon”MASA belajar,kalau nak dapat ‘A’untuk PERIKSA,kita dapat ‘A’je,tapi kalau kita belajar untuk bukan periksa,[ilmu dalam kehidupan,] insyaAllah, kita akan dapat dua2 sekali, ‘A’ dan ilmu. ”

saya:senyum lebar.subhanallah^^ [ya Allah,pertemuan singkat ini,mmbawa makna yang panjang,syukran ya Allah. <3>

"tapi,apa-apapun yang akan kita perolehi,sungguh,itu yang kita usahakan.
bersyukur...alhamdulillah."
wallahu'alam.
 sebarkan yang mana manfaat,sempadankan yang mana mudharat~

Doa Rasulullah selepas solat . •❤•. jom beramal. •❤•.